Strefa Fitness

Strefa Fitness


AKCJA SYLWESTER - zajęcia dla tych, którzy chcą poprawić sylwetkę przed Sylwestrem. Pierwsza część treningu to intensywne ćwiczenia wzmacniające, a druga część to ćwiczenia mięśni brzucha. Zajęcia o dużej dynamice ruchu.
ABT - (brzuch, pośladki, uda) - trening modelujący dolne partie ciała, brzuch, pośladki i uda. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia i dodatkowo chciałbyś spalić tkankę tłuszczową to te zajęcia są dla Ciebie. Ćwiczenia bezpieczne dla stawów i kręgosłupa.
BASIC CYCLING -zajęcia na rowerach dla początkujących. Więcej informacji – patrz CYCLING
BODY SHAPE - trening obejmujący wszystkie partie ciała. Intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń. Na zajęciach spalamy tłuszcz oraz wzmacniamy i rzeźbimy swoje ciało. Kształtujemy mięśnie ramion, klatki piersiowej, przedramion oraz łydek.
BRAZYLIJSKIE POŚLADKI - zajęcia dla tych, którzy marzą o zgrabnej i jędrnej pupie. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.
CYCLING - kolarski trening na rowerach stacjonarnych. Każdy trening jest planowany i kontrolowany przez instruktora, dzięki temu jest niezwykle skuteczny i bezpieczny. Pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz znacznie poprawić wydolność fizyczną.
DEEPWORK – trening funkcjonalny, rozwijający wszystkie główne partie mięśniowe, poprawiający zakresy ruchomości w stawach, oparty na zasadzie treningu interwałowego. Sekwencje ćwiczeń układają się w nieskomplikowane ruchy, które należy wykonywać w swoim tempie i skupiając się na poszczególnych fazach oddechu. Trening bez obuwia.
EKSTRA BRZUCH & STRETCH – zajęcia, na których pomożemy wyrzeźbić mięśnie brzucha i talii. Pierwsza część poświęcona wzmocnieniu i kształtowaniu mięśni brzucha. W drugiej części koncentrujemy się na rozciąganiu, rozluźnieniu i uelastycznieniu mięśni.
GT (Grupowy Trening) – system treningowy ukierunkowany na kompleksowy rozwój organizmu. W naszym klubie wprowadziliśmy 4 rodzaje treningów. Każdy z nich składa się z innych, unikalnych ćwiczeń, ułożonych w następujące elementy – przygotowanie ruchowe (m.in koordynacja, mobilność i stabilność), ćwiczenia na dolne partie ciała, ćwiczenia na górne partie ciała, ćwiczenia ukierunkowane na mięśnie głębokie, wyciszenie organizmu.
PILATES – zajęcia prowadzące do wzmocnienia mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki.
PŁASKI BRZUCH - zajęcia o charakterze wzmacniającym skupiające się głównie na mięśniach brzucha oraz mięśni pleców. Pozwalają zmniejszyć tkankę tłuszczową oraz zwiększyć siłę mięśni.
SZTANGI - zajęcia dla kobiet i mężczyzn. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy (cardio) i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.
STRETCH - zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające, które angażują wszystkie mięśnie ciała. Zajęcia pomogą zwiększyć ruchomość stawów, poprawić elastyczność mięśni oraz wyeliminować ich napięcie.
TBC - zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, piłki, hantle. Regularne ćwiczenia zaowocują zgrabną sylwetką!
TRENING OBWODOWY - kompleksowy trening na obwodach stacyjnych poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania. Trening dla początkujących jak i zaawnsowanych uczestników.
ZUMBA - to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.
ZDROWY KRĘGOSŁUP - trening składający się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, które minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia wskazane dla osób prowadzących siedzący tryb życia.
WZMACNIANIE – proste ćwiczenia z użyciem małych obciążeń wzmacniające mięśnie mające wpływ na kształtowanie sylwetki.
YOGA & STRETCH - zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje w się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy pilatesu. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je, zmniejsza ich napięcie oraz zwiększa ruchomość stawów. Poprawia stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

CENTRUM SPORTU I ZDROWIA
ul. Struga 15 (budynek Ekko) Szczecin
tel. 698 988 920, 698 988 921
recepcja@sportfit.com.pl