Strefa Fitness

Strefa Fitness


ABT - (brzuch, pośladki, uda) - trening modelujący dolne partie ciała, brzuch, pośladki i uda. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia i dodatkowo chciałbyś spalić tkankę tłuszczową to te zajęcia są dla Ciebie. Ćwiczenia bezpieczne dla stawów i kręgosłupa.
BASIC CYCLING – zajęcia na rowerach dla początkujących. Więcej informacji – patrz CYCLING
BODY POWER - intensywny, modelujący sylwetkę trening z szybkim tempem cwiczeń. Wykorzystujemy różne przybory, m.in. minibandy czy sztangi, które pomagają wzmocnić pośladki, brzuch i ramiona.
BODY SHAPE - trening obejmujący wszystkie partie ciała. Intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń. Na zajęciach spalamy tłuszcz oraz wzmacniamy i rzeźbimy swoje ciało. Kształtujemy mięśnie ramion, klatki piersiowej, przedramion oraz łydek.
BRAZYLIJSKIE POŚLADKI - zajęcia dla tych, którzy marzą o zgrabnej i jędrnej pupie. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.
CYCLING - połączenie treningu grupowego z treningiem kolarskim na rowerze stacjonarnym. Każdy trening jest planowany i kontrolowany przez instruktora, dzięki temu jest niezwykle skuteczny i bezpieczny. Pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz znacznie poprawić wydolność fizyczną.
EKSTRA BRZUCH & STRETCH - zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. W drugiej część zajęć koncentrujemy się na rozciąganiu, rozluźnieniu i uelastycznieniu mięśni.
PILATES - zajęcia prowadzące do wzmocnienia mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy, co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki. Dzięki temu ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione, co przyczynia się także do zmniejszenia ryzyka występowania kontuzji a poziom stresu ulega znacznemu obniżeniu.
PŁASKI BRZUCH - zajęcia o charakterze wzmacniającym skupiające się głównie na mięśniach brzucha oraz mięśni pleców. Pozwalają zmniejszyć tkankę tłuszczową oraz zwiększyć siłę mięśni.
SHAPE - zajęcia podobne do Body Shape ale o znacznie większej intensywności.
SLIM FIT - zajęcia modelujące sylwetkę o niższej intensynwości, dla wszystkich, szczególnie dla początkujących. Szeroka różnorodność zajęć, ponieważ podczas treningu wykorzystujemy różne przybory takie jak: piłki, gymsticki, gumy, minibandy. To również sprawia, że mamy możliwość modelowania wszystkich elementów naszego ciała.
STEP - trening o średniej intensywności, którego efektem jest przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Dzięki użyciu stepu podnoszona jest intensywność zajęć oraz aktywizujemy mięśnie ud i pośladków. Podczas tego treningu grupa uczy się i powtarza układ choreograficzny.
SZTANGI - zajęcia dla kobiet i mężczyzn. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy (cardio) i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.
TABATA - trening interwałowy, którego celem jest ogromny wysiłek z najwyższą intensywnością. Fazy wzmożonych ćwiczeń przeplatanych niewystarczającym odpoczynkiem. Prowadzi to do kumulowania się zmęczenia i zwiększania poziomu trudności wraz z czasem trwania treningu.
TBC - zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, piłki, hantle. Regularne ćwiczenia zaowocują spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mięśni, wymodelowaniem i ujędrnieniem całego ciała, spaleniem tkanki tłuszczowej, po prostu zgrabną sylwetką!
TRENING NIE TYLKO DLA BIEGACZA - ogólnorozwojowy program treningowy dla wszystkich aktywnych fizycznie, który pomaga wzmocnić wytrzymałość i siłę mięśni oraz wytrzymałość ogólną organizmu. Bardzo ważny element uzupełniający trening każdego biegacza prowadzony w formie treningów obwodowych.
TRENING OBWODOWY - kompleksowy trening na obwodach stacyjnych poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania.
ZUMBA - to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.
ZDROWY KRĘGOSŁUP - trening składający się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, które minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Na zajęciach Lucyny we wtorek wykorzystujemy również elementy Pilatesu. Zajęcia wskazane dla osób prowadzących siedzący tryb życia.
YOGA & STRETCH- zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje w się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy pilatesu. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je, zmniejsza ich napięcie oraz zwiększa ruchomość stawów. Poprawia stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

CENTRUM SPORTU I ZDROWIA
ul. Struga 15 (budynek Ekko) Szczecin
tel. 698 988 920, 698 988 921
recepcja@sportfit.com.pl